Bestellen & Betalen
We begrijpen dat het plaatsen van een bestelling en het voltooien van de betaling soms vragen met zich mee kan brengen. Daarom hebben we deze veelgestelde vragen samengesteld om je te helpen bij het proces. Op deze pagina vind je antwoorden op vragen over het plaatsen van een bestelling, beschikbare betaalmethoden en andere relevante informatie Mocht je vraag hier niet worden beantwoord, neem dan gerust contact op met onze vriendelijke klantenservice.
Je kunt producten bestellen door ze toe te voegen aan je winkelmandje en vervolgens het bestelproces te doorlopen.
Je kunt op de productpagina zien of een product op voorraad is. Wanneer een product uitverkocht is proberen wij deze zo snel mogelijk weer op voorraad te krijgen. Als een product nooit meer leverbaar is, dan zetten we dit duidelijk op de product detailpagina.
Je kunt betalen via iDeal, Creditcard, Bancontact, Paypal en achteraf betalen via Klarna.
Ja, je kunt achteraf betalen met Klarna. Tijdens het afrekenproces kun je kiezen voor deze betaalmethode en de betaling voltooien na ontvangst van je bestelling.
Ja, wij accepteren kortingscodes. Je kunt de ontvangen kortingscode invullen tijdens het betaalproces.
Wij accepteren geen tegoedbonnen of waardebonnen van derde partijen, tenzij anders aangegeven.