Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen met betrekking tot onze webshop. We begrijpen dat je wellicht vragen hebt over het bestelproces, de betaalmethoden, verzending en bezorging, garantie en klachten, herroepingsrecht en retourneren, en nog veel meer. Ons doel is om je een probleemloze en bevredigende winkelervaring te bieden, Als je vraag hier niet wordt beantwoord, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze  klantenservice.

Algemeen

Je kunt de algemene voorwaarden vinden via deze link

Je kunt ons privacybeleid teruglezen via deze link.

Op de productdetailpagina kun je op de knop ‘Schrijf een review’ klikken om een productreview te schrijven. Voor het schrijven van een review moet je het product gekocht of gebruikt hebben. Een productreview is altijd je eerlijke mening over het product. Reviews worden meestal binnen vijf werkdagen gepubliceerd.

Bestellen & Betalen

Je kunt producten bestellen door ze toe te voegen aan je winkelmandje en vervolgens het bestelproces te doorlopen.

Je kunt op de productpagina zien of een product op voorraad is. Wanneer een product uitverkocht is proberen wij deze zo snel mogelijk weer op voorraad te krijgen. Als een product nooit meer leverbaar is, dan zetten we dit duidelijk op de productdetailpagina.

Je kunt betalen via iDeal, Creditcard, Bancontact, Paypal en achteraf betalen via Klarna.

Ja, je kunt achteraf betalen met Klarna. Tijdens het afrekenproces kun je kiezen voor deze betaalmethode en de betaling voltooien na ontvangst van je bestelling.

Ja, wij accepteren kortingscodes. Je kunt de ontvangen kortingscode invullen tijdens het betaalproces.

Wij accepteren geen tegoedbonnen of waardebonnen van derde partijen, tenzij anders aangegeven.

Verzenden & bezorgen

Wij verzenden onze producten met PostNL, DHL of DPD.

Ja, wij leveren in Nederland, België en Duitsland. Woon je ergens anders dan in deze landen, stuur dan een e-mail naar info@primeproducts.nl en we gaan kijken hoe we de producten naar jou kunnen versturen.

Bestellingen die op werkdagen vóór 23:00 uur en op zondag vóór 16:00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag verzonden en normaal gesproken de volgende dag geleverd. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een Track & Trace code in je mailbox. Met dit trackingnummer kun je de status van je bestelling volgen via de website van de vervoerder.

Nee, wij zijn een webshop zonder fysieke winkel, dus het is niet mogelijk om een bestelling bij ons op te halen.

Voor (groot) zakelijke bestellingen kun je contact opnemen via info@primeproducts.nl.

Je kunt je bezorgadres alleen wijzigen als het product nog niet is verzonden. Stuur ons zo snel mogelijk een e-mail via info@primeproducts.nl met het juiste adres. In sommige gevallen kun je het afleveradres zelf wijzigen in de app van de bezorgdienst.

Facturatie & Annulering

Ja, de factuur van je bestelling wordt automatisch verzonden. Als je een account hebt aangemaakt, kun je de factuur ook downloaden in je account.

Je kunt een bestelling alleen annuleren als deze nog niet is verzonden. Als de bestelling al is verzonden, kun je het product retourneren. Stuur ons wanneer je een bestelling wilt annuleren zo snel mogelijk een e-mail via info@primeproducts.nl.

Garantie & klachten

Op al onze producten zit twee jaar garantie, met uitzondering van etenswaren en andere consumables.

Neem altijd eerst contact met ons op en we zullen het probleem voor je oplossen. Je hoeft een kapot product niet direct na ontvangst retour te sturen.

Neem altijd eerst contact met ons op en we zullen het probleem voor je oplossen. Je hoeft een verkeerd geleverd product niet direct na ontvangst retour te sturen.

Je kunt een klacht over je bestelling indienen door te e-mailen naar info@primeproducts.nl.

We streven ernaar om klachten binnen twee werkdagen af te handelen. Na ontvangst van je klacht zullen we dit onderzoeken en contact met je opnemen om een passende oplossing te vinden.

Herroepingsrecht & retourneren

Je hebt 14 dagen de tijd om een product te retourneren. Je kunt een retouraanvraag indienen via deze retourpagina.

Je kunt gemakkelijk een retouraanvraag indienen via deze retourpagina. Zodra je aanvraag is goedgekeurd, sturen we je een retourlabel per e-mail.

Nee, retourneren is helemaal gratis. Je kunt gemakkelijk een retouraanvraag indienen via deze retourpagina. Zodra je aanvraag is goedgekeurd, sturen we je een retourlabel per e-mail.

Na het ontvangen en de acceptatie van je retourzending ontvang je zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen een terugbetaling.

Staat je vraag hier niet tussen?

Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!

Read more